Pianospelande x 1000 ...

Precis som jag tänkte/trodde så var de två första lektionerna rätt så meningslösa för min del, särskilt historian!
På ensemblen fick jag papprerna på den nya låten, snacka om att det kommer bli mkt pianospelande för min del framöver. Är egentligen inga konstiga ackord, men är lite små trix + att jag lär mig rätt så sakta när det gäller piano ..
   Ikväll hade jag gärna hängt med Mattias (+ några till) till Karlskrona och sett Highlights på Piraten, men hade lite ont om tid, så hann inte följa med. Skulle köra systern, laga middag osv. Men kommer fler tillfällen :)
I morgon är det jobb kl 9-18 som gäller, därefter får jag se vad som händer, lutar åt en lugn hemmakväll :)
Usch .. måste hålla mig vaken minst 1,5 h till och jag som bara vill sova! Har ju varit uppe sen kl 05.30 i morse, men har man lovat att hämta systern och hennes kille så är det nog bäst att man gör det.

Låten som vi spelar på ensemblen just nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0