Today and tomorrow.

Vi körde ner till mormor i eftermiddags för att ta en fika och då passade jag på att tvätta bilen! Så nu är den hyfsat ren på utsidan.
  I morgon är det först skola som gäller och jag känner ingen ångest inför musiken, har nämligen lyckats få koll på låten ;D 
   Efter skolan ska jag skynda mig hem, för ska möta Mattias i Hoby vid fyratiden. Jag ska nämligen följa med honom när han jobbar måndageftermiddag till tisdagkväll!
  Han är lastbilschaffis, så vår "lilla tur" går bland annat genom Värnamö, Jönköping, Stenungsund och för att slutligen komma till Uddevalla. Natten sover vi i lastbilen och så kör vi hem på Tisdagmorgon.
   Men vad fanken har man med sig när man ska sova i en lastbil?! ...
Självklart kommer jag ha alldeles för mkt småsaker med mig. Men jag har en giltlig anledning = Jag är ju tjej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0