Fredag - otursdag?

Morgonen började med att jag för första gången i mitt liv körde på ett djur.
En liten kanin som skulle ha hållit sig i diket några sekunder till.
Därefter följde en långtråkig dag på jobbet.
Det märks verkligen på mig när det är fredag!
Jag blir nämligen otroligt trött och det enda jag kan tänka på är lördagens helt underbara sovmorgon som väntar!

Men lite frisk luft tillsammans med Sandra efter jobbet gjorde susen :)
Däremot är det kanske inte världens bästa att äta kexchoklad samtidigt som man rör på "fläsket" ...

När jag kom hem vid femtiden blev det lite städningen, för vid halv åtta kom Alexandra och Coffe hit.
Vi åt tacos tillsammans med familjen och sen såg vi Idol.
Trevligt värre :)

Nu är de påväg hem och jag funderar starkt på att krypa ner i sängen.

Just det!
 När jag skulle sätta mig vid datorn nyss,
slog jag i min stackars vänsterfot!
När jag sätter ner  höger fot i marken för att kunna hoppa runt på den och skrika ut svärord, så har Inka gjort en liten kisspöl, exakt på den platsen.

Om jag blev glad?
Det kan man lugnt säga att jag inte blev.
Så nu har jag ett fult märke på foten och det gör ont när jag rör på stortån.

Tycker jag har fått min dos av fredagen den 13 nu.



Kommentarer
Hannah - modell och sångerska

Ja, den smakade speciellt!! Mh, jag vill verkligen smaka den :) Både rasperry och den med valnötter :)

2009-11-13 @ 23:11:33
URL: http://hannnah.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0