Shoppinghumör!

Jag är på ett galet shoppinghumör!
Dels så vill jag hitta något nytt till Eringsboda brunn på lördagkväll och dels vill jag handla julklappar!
Nu är vi faktiskt i november, så då får man börja prata om julen.
Tänk - Sista söndagen i den här månaden är advent.
Då får man ta fram alla tomtar, stjärnor och änglar.

Hoppas bara på att mitt rum är klart tills dess, annars blir det problem ...

Men tillbaka till shoppingen!
Tror nog det blir en runda i Ronnebycity i morgon.
Där finns iaf Shop vm, Lindex och Breeze.
Om jag inte gör något fynd där, får jag nog ta Karlskrona på lördag förmiddag.

Men nu ska jag fortsätta fönstershoppa på nätet och försöka komma på lite julklappar :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0