Bal och skor.

Förresten, tjejen som var och tittade på balklänningen igår passade kanonbra i den!
Så nu finns den återigen i Skåne :) 
  Hämtade även ut mina skor igår, som jag hade beställt från skopunkten.

 
Hög Stövel från Skopunkten.com



 

 Kan inte någon komma hem snart, så jag får lite sällskap ...
Otroligt drygt att vara hemma, när man inte orkar göra någonting och inte har någon att prata med.
Blä för att vara sjuk!

I morgon hoppas jag på att jobba igen, men blir bara till strax efter kl 14.
Var självklart att jag skulle gå till ams kl 14.30, inga problem :)

(bilden dyker upp efter ett tag! Annars kan ni bara klicka på det "tomma", så kommer ni till länken)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0