Ett stort j*vla frågetecken.

Jag tror seriöst att jag ska lägga av. 

Man träffas på krogen.
Tar kontakt på facebook.
Byter mobilnr och skickar lite sms.
Därefter träffas man.
 
 Och för en gångs skull så trodde jag att "den här gången stämmer allt".

Men än en gång går man med ett stort frågetecken:
- Vad hände egentligen?

Vad tog sms:en vägen?
Varför förklarar inte han vad som är fel?

Jag menar, man mår ju betydligt bättre om killen istället säger att:
- Nej, jag vill inte vara mer än vän med dig.

Då vet man, slipper bry sig och kan tänka på annat.

Tror jag ska bli nunna, verkar vara betydligt enklare, haha! :)

Eller så gör jag som sist:
- En riktig, jäkla fylla och minnesluckor.

Det fungerade sist och borde göra det igen.

För er som inte känner mig särskilt väl:
- Dricker ytterst sällan. Drack t ex bara någon cider på studenten!
Så om jag pratar om alkohol, då är det illa! :)


Var finns de killar som verkligen bryr sig, ska de vara så himla svåra att hitta?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0