Helgen!

I fredagsnatt hämtade jag en person på Harrys. Slutade med att jag inte var hemma förren kl 03.30!
Och så ringde klockan strax innan 07.00 igen. Men var bara att stiga upp, för att köra till Kalmar och hämta hem alla saker.
På kvällen blev det pizza med familjen Ingemarson som hade hjälpt oss hela dagen.
Därefter körde jag till Ronneby för att gå på fest med Alex.
Var hos någon som heter Fredrik. Sen blev det GT och träffade en massa "gammalt" folk där.
   Bland annat en kille som jag säkert inte har pratat med sen jag gick i lågstadiet!
Idag har vi hjälpt mormor flytta lite saker till lägenheten och nu blir det nog att försöka få lite mer ordning på rummet.
Alla mina möbler och kartonger står utspridda i hela huset.


Så, det blev en kort uppdatering :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0