Idol 2009 - Hatkärlek?

Hatkärlek.
Så kan man nog beskriva min relation till Idol 2009.
Tänker varje år att, nej nu får jag skärpa mig och inte bli så involverad.
Lyckas jag?
Nej, absolut inte.
Så jag kommer sitta bänkad framför tvn kl 20 ikväll
och hoppas på att någon lyckas med Michael Jackson teamat.

Däremot så ser jag aldrig själva utröstningen.
Det kan jag lika väl läsa på nätet/tidningen dagen efter.
Och det är väl i alla fall ett bra tecken:
- Jag har ingen favorit!


Hur är det för din del?
Hatkärlek, kärlek eller bara total avsky mot programmet?



Kommentarer
M

Jaså? Haha, är du så intresserad av min tjänst? ;) jag har faktiskt inte kommit in ännu...

2009-10-16 @ 17:16:48
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0