Låsproblem.

Låste upp skåpet som vanligt i morse (på jobbet), tog mina saker och gick ner till min lilla arbetshörna.
Kom på att jag hade glömt lägga in mitt anställningsbevis, så går upp till skåpet igen.
Då uppstår problemet.
Var är nycklarna?
Aha .. De åkte ner i väskan igen!
 Så fick fråga Hans, som i sin tur ringde till någon från verkstan.
 Dröjde 5 minuter och så kom det en kille/man med en stor jäkla "bultsax".
Därefter blev mitt lås i två delar.
Bye bye hänglås tänkte jag.
Men vet ni vad han gjorde?
Han svetsade ihop låset !
Vilket betydde att mina saker kunde hållas tryggt inlåsta igen.
Ibland finns det verkligen snälla människor :)



Kommentarer
Tina

Sv: Okej.=)



Jag läser A-kursen och har Nils-Erik. Hade du honom?



Kram

2009-10-21 @ 22:23:10
URL: http://tinalindqvist.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0