Miniweekend!

Har haft två toppendagar i Kalmar!
Började med shopping i Baronen igår. De har New Yorker där, en affär med en massa härliga kläder och väldigt bra priser. Hittade en lilarutig tunika/blus/skjorta (haha, vet inte hur jag ska beskriva den).
  Det var faktiskt det enda i klädväg som jag köpte. Fick även ett par mystofflor av mamma och tur var det!
För när vi kom till lägenheten var det svinkallt och pappa upptäcker att de har kopplat en massa saker fel osv.
Tur att jag inte ska bo där i vinter!
    Blev några lugna timmar i lägenheten på eftermiddagen, plockade även ner det mesta i lådor, så allt ska vara klar till nästa lördag (lägenheten ska tömmas då).
På kvällen åt vi på Stekhuset. Allas varmrätter var grymt goda. Jag åt helgrillad fläskfile med aioli, rödvinssås och klyftpotatis.
Efterrätten var dock lite mindre god. Beställde in pannacotta, men mammas pannacotta som hon brukar göra, är 1000 gånger godare! :) 
     
 Det blev ytterligare en tur på Baronen innan vi körde hem idag, men hittade ingenting.

Blir nog en lugn eftermiddag här hemma, för i morgon är det en ny jobbarvecka på G.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0