Scotts!

På lördag händer det äntligen! Har velat detta sen jag såg dem på tv första gången:
- Jag ska till Eringsboda brunn och se Scotts!
Kommer äntligen få möjligheten att spana in Henke irl och se om han är lika het i verkligheten, haha ;) 

   Jag, Sandra och Roger ska först på en liten förfest, sen vidare ut i skogen.
Är rätt lustig placering av ett sånt här nöjesställe.
Mitt ute i ingenstans!

Oh yes, jag ska köra som vanligt. Mitt eget val och enklast så.
Och eftersom att jag väljer bort alkoholen, så förstår ni nog att allt är betydligt bättre.

Men innan lördagskvällen så ska det arbetas en dag till, fredagskvällen ska planeras och jag ska färga håret kl 11.30 på lördag förmiddag.

Men i morgon kl 15.45 är det helg och då ska jag njuta av 2 dagars ledigt utan att behöva stiga upp
så onaturligt tidigt! :)

Vad morgondagskvällen kommer att bestå av vet jag inte riktigt än.
Kanske en lugn hemmakväll framför Idol eller en trevlig kväll hos Coffe med några av hans vänner.
Jag har känt Coffe i snart tre år och fortfarande inte varit hemma hos honom!
Lite smått konstigt faktiskt.
Men blir kanske ändring på det i morgon.

Jag ska i alla fall försöka fota lite den här helgen.
Är så grymt dåligt med bilder här, både på mig och vännerna.

Men nu ska jag strax krypa ner i min säng och få några timmars sömn! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0