090909

Igår gick jag och la mig redan vid halv nio, var så himla trött!
Vaknade vid 06-tiden, kollade till katterna som får bo i badrummet om nätterna (de trivs utmärkt där!) och sov sen till sju. 
  Föreläsning kl 9-12 och det var äntligen en intressant föreläsning! Läraren var jättebra, är synd bara, för vi ska inte ha henne så ofta.

Sen till dagens både tråkiga och roliga nyhet -> Katterna ska bara bo här tills lördag, sen flyttar de till ett nytt hem.  
  De är jättegulliga, jättekeliga och sociala. Men har insett att det är inte kattungar jag vill ha, utan Molle och Tiger :) Så känns enklast att åka hem och hälsa på dem ibland.

 Men har aldrig varit med om så keliga kattungar innan! De kryper upp i knäet, vill vara nära ansiktet, vid nacken och lägger sig i knäet för att sova.
Så kan bara hoppas på att de kommer till ett lika bra hem, som de kunde ha fått här, om jag hade haft den tid och ork som krävs :)

Dags att ta tag i den tråkiga disken, sen äta något.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0