Harrys.

För första gången på väldigt länge, så hade jag kul på ett uteställe!
  Blev inte Compagniet, utan vi gick till Harrys istället. Från början var det meningen att vi bara skulle sitta ner, prata och ta de lugnt. Meen självklart så blev man lockad av musiken från övervåningen.
Vi betalade inträde och så blev det lite dansmoves iaf ^^
 Två ipren hjälpte mig - Ingen magvärk och ingen huvudvärk!
Träffade även lite folk från Hoby, som kände igen mig från Lanthallen, haha :)

 Den här dagen kommer nog bli rätt lugn. En kompis frågade om jag vill med till Eringsboda brunn ikv, men nej, orkar inte. 
 Funderar på att städa bilen, har skjutit upp det hela veckan.
Men först borde jag iaf ta mig in i duschen.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0