Matlåda någon?

Åt middag för en stund sen. Fick bli spagetti och pastasås.
Men börjar bli lite problem -> Varje gång jag lagar mat så blir det oftast över, vilket leder till att ännu en matlåda hamnar i frysen. Just nu finns där 6 st i min frys. Där finns pizza, ris med wok, spagetti med pastasås, köttfärsås och något mer som jag har glömt bort just nu. Bara det att jag älskar ju att laga mat, blir så tråkigt att bara värma ifrån frysen. Men får nog bli en låda därifrån i morgon + att jag kommer ha mat med mig till skolan när vi har heldagar på Storken. (ja, byggnaderna är döpta efter fåglar)

  Min lilla hemlighet kommer avslöjas senast kl 21 ikväll, änså länge är det bara Alex som vet.
Var ju tvungen att tala om det för någon ^^

Ledtråd? 

Neee, ni får gott vänta tills ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0