Rivsår och blåmärken!

Hemma från Gapro!
Hela högra underarmen är fylld med rivsår (ser ut som om jag skär mig själv!!) och blåmärken av diverse slag.
+ rivsår på händerna.
Undra hur illa det kommer se ut efter fem veckor? ..
Hela min dag har väl i princip sett likadan ut.
Har nog hunnit prismärka runt 1500 lister och buntat 150 st (10 i varje bunt).
Det är just detta "buntandet" som har resulterat i rivmärken och blåmärken.
Kommer ju emot kanterna på listerna varje gång jag drar plast runt om kanterna.

Men man ska väl vara tacksam över att ha ett jobb just nu. 
  Men har upptäckt att det inte riktigt är min grej att göra samma sak dag in och dag ut.

 Men någon månad eller så kan man stå ut :)

Strax dags för mat, sen blir det definitivt soffan resten av kvällen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0