Onsdag.

Dagen började med besiktning av mammas gamla bil (som jag kör med just nu).
Och för första gången så lyckades jag med att inte få igenom bilen, utan det blir en återbesiktning om en månad.
Anledningen? Det var en kvinna som besiktade.
Då funkar det inte med ett leende och att se glad ut ... Haha ;) 
Alla andra gånger när jag har besiktat en bil, har det varit killar/män som har gjort det. Då har bilen haft hål på avgasröret och andra saker, men bilen har gått igenom ändå.
Kvinnlig charm är otroligt bra ibland ... ^^

Efter den misslyckade besiktningen blev det Karlskrona för att lämna tillbaka en bok på bibblan, därefter ett kort besök på Maxi (där jag var kallad på anställningsintervju) och så hem igen.
Nu sitter jag med humanbiologin utspridd över hela köksbordet och suckar över hur mycket det är jag ska kunna tills på måndag.

Undra om det verkligen kommer att gå? Jag tycker det dyker upp nya saker hela tiden, som jag inte hade en aning om.

Dags att återgå till det förbaskade, tråkiga pluggandet ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0