25 minuter kvar.

Jag har vänt lite på dygnet. Sovit bort halva dan, pluggat, ätit MASSOR. Så nu känner jag mig spyfärdig. Men funderar ändå på vad jag ska äta till middag i morgon. Just nu lutar det åt kotlett, potatisklyftor, kantarellsås. Eller kanske kycklingwok? Hm .. Det beslutet får fattas i morgonbitti.

Nu borde jag snart besöka min underbara säng igen. Men som sagt. Sovit alldeles för mycket idag för att egentligen vilja sova igen.
Men visst är det konstigt hur trött man kan bli?! Kände bara att alla krafter försvann efter min goda lunch idag (hemmagjord köttfärspaj och rivna morötter) och sängen såg så otroligt härligt ut. Z z z z z ....
Funderar på om man skulle testa äta extra vitaminer eller såna där uppiggande tabletter.
Tåls att tänka på.

Får bli en gammal bild idag.



Jag och Molle sommaren -07. Nu är det några månader sedan kissemissen somnade in, men han är fortfarande lika saknad! =/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0