Rykten om Black Cobra.

Igår gick det en massa rykten och snack här i Ronneby om att Black Cobra skulle komma hit.
Och ett av rykterna är att de skulle hit för att libaneser har utgett sig för att vara medlemmar i Black Cobra, de ska tydligen ha flyttat hit för ett tag sen och ställer bara till med jävelskap här.
Folk sa även att de skulle "rensa upp", ge sig på oskyldiga människor och så vidare.
Ibland fick man höra att de var i Karlskrona, men även i lilla Kallinge! Så var inte så kul att gå där sent i går kväll ... De kom tydligen hit i bussar.

De här personerna som har flyttat hit är enligt rykten inblandade i det som hände på terassen för någon helg sedan.
Det snackas även om utpressning mot små butiker, misshandel som inte anmäls osv.
Man ska även kunna känna igen de här personerna rätt lätt. De har oftast med sig en "inavlad pitbull-korsning" i en kätting. De ska tydligen träna kamphundar bakom Knut Hahn.
Minst ett namn cirkulerar även runt och var de bor.

Jag tycker det är så jäkla lustigt att ingen "såg" något på terassen och att ingen har åkt fast. Men folk är väl rädda ... Och det förstår jag!

Vad har hänt med trygga Ronneby?

Obs! Detta är bara en sammanfattning om alla rykten som jag har hört, så har inte en aning om vad som stämmer och vad som bara är påhitt.



Kommentarer
sofia

jag vet folk som såg det som hände på terassen..

men vet dock inte om de har sagt att de var vittnen till det. som du skrev, de är säkert rädda.. det hade jag varit! :O

2010-08-22 @ 20:01:21
URL: http://preciooosa.blogg.se/
Mimmi

De är för jävligt, hur ska detta sluta egentligen, man vågar ju inte gå någon stans längre. Dock bor jag inte i "området" nu. (glad för) men man ha familj och vänner som bor i Ronneby..

2010-08-22 @ 20:15:35
URL: http://septembermamma.bloggplatsen.se
Serre

Nilla, jag hatar och säga det här till dig, men för ett tryggare samhälle offrar jag mitt allt, därför jag flyttade till hoby först o främst. Men vem är jag i den här jävla byn, min röst är bara 1 person. Om jag hade makten att styra mitt samhälle och resten av sverige skulle jag nog se till att säkerhet och våra ungdommar hade en finare framtid än att gå tillväga med Black Cobra och andra gäng saker. jag är uppväxt i ghetto och få av mina kusiner sitter i anstalt just nu. Du känner mig Nilla, du vet hur jag är som person.. Men 4 år har man förändrats ganska mycket på. Men frågan är, hur får vi stopp på det? Jo, det går inte :D. Du får helt enkelt lära dig o leva med det ;). Finns inget du kan göra, finns inga hål kvar längre du kan gömma dig i, din familj och resten av sverige :). Det är över för Skåne > Blekinge. Jag drar till Stockholm om ett par månader och kommer aldrig tillbaka Nilla :D Och i stockholm är det inte acceptabelt att ett annat gäng kommer o bara tar över staden för man vill helst förvara sina nära och kära bredvid sig istället för ett par okända äckliga snubbar :D Ha det ;) Peace.

2010-08-23 @ 10:39:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0