10 frågor.

Lite om mig.

1. Är du blyg? Ibland.
2. Hur många kuddar sover du med? Hela sängen full ^^ 
3. Morgon- eller nattmänniska? Kvällsmänniska!
4. Vilken ögonfärg har du? Blå
5. Var tror du att du befinner dig om tio år? Allt kan hända, men jag hoppas på att jag är spec.sjuksyrra och bor i hus med man och barn =)
6. Har du några ärr? Ett ärr på magen efter en blindtarmsoperation, ett på kinden efter ett hundbett och sen några småärr.
7. Brukar du sjunga i duschen? Oooja! Vet bara inte om mina grannar uppskattar det ...
8. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja!
9. Är du mörkrädd? Otroligt mörkrädd!
10. Läser du ofta böcker? Jag läser otroligt mkt böcker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0