Tillbaka!

Det kanske är dags att hitta tillbaka hit? I flera dagar har jag försökt skriva något här, men sen neej. Radera. Men nu!  Vad gör jag just nu då? Absolut ingenting. Första gången på jag vet inte när som jag egentligen inte har något planerat. Steg upp vid 10 och har sen dess ätit, ätit och så ätit lite till. Haha =) I morgon är det sista tentan, en praktisk sådan, i skolan innan jag tar ett litet julbreak. I morgon ska det visas färdigheter på venprov, subkutan injektion, kapillärprov eller intramuskulär injektion. Tjoho! ... I övrigt så har skolan gått väldigt bra den här terminen. Fixade farmakologitentan på första försöket, stormtrivdes på praktiken och fick lysande omdömen, blev godkänd på hemtentan direkt. Nu väntar jag på resultatet på tentan vi skrev för någon vecka sedan. Vårdvetenskap och folkhälsovetenskap skulle tentas av då. Även ett examinationsarbete i folkhälsan skickades in i fredags, hoppas på ett godkänt resultat där också! Men om allt går som det ska så börjar jag termin 3 den 17/1! Då jäkla ska det läsas sjukdomar i alla dess former och göras praktik på medicin 8 i Karlshamn v 13-22! =)

Såna här fina muffins hade Tina gjort när vi hade glöggmys hos henne för ett tag sedan! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0