Dunderförkyldning.

Nej, detta har verkligen inte varit en av mina bra dagar.

Sovit, tagit mig ner till köket för att få i mig dricka/mat, tillbaka till sängen, se på tv en stund, känns som huvudet ska sprängas så tillbaka till sängen ytterliggare någon timme, kolla fejjan, inse att huvudet fortfarande inte hänger med, så blir sängen igen.

Så här har min dag sett ut.
Men insåg under eftermiddagen att jag var tvungen att ta en värktablett + näspray, så efter det kunde jag se favoritprogrammen på tv :)
Men känns forfarande som om förkyldningen har satt sig i öronen/halsen och resten av huvudet.
Konstigt nog är jag knappt täppt ..
Men är tillräckligt jobbigt ändå.

Men i morgon kommer förhoppningsvis min minipc!
Lite solsken i allt tråk.

Nu ska jag krypa ner i min underbara säng och hoppas på att jag vaknar upp pigg och glad i morgonbitti!
Drömma går ju alltid

Men har en hemtenta som inte skriver sig själv ...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0