Musjakt!

Min sovmorgon som jag har sett framemot hela veckan tog slut lite i sju i morse.
Då kom Tiger in på mitt rum och "kurrade" så mysigt. Bara det att han var inte kelig, utan skulle visa upp sitt förbaskade fynd som han hade fångat ute!
En timme tog det innan han tillslut bet i den så att musjäveln dog.
Då kunde jag ta en sopskyffel och sopborste och kasta ut den i en snödriva.
Men han ägnat en timme åt att bara leka med den! Helst skulle den springa en liten bit iväg och så flög han efter.
Kan säga att det här uppskattades inte av mig.
Så när musen väl var ute i huset, åkte katten in i tvättstugan och jag fick sova några timmar till.




Tycker svanen är så himla äcklig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0