Min fredag.

Idag var jag och Inka i Karlshamn för att ta en titt på huset som Alexandra och Adde ska hyra.
Vilket kanonläge det har! Det är landet, med skog och åkrar, men inte ens 5 minuter i från stan. Det enda lilla som skulle kunna ta bort den lantliga känslan är att man hör E22, men det överlever man ^^ 

   Jag och Alex satt på trappan vid ytterdörren, fikade och njöt av solen. Inka busade runt omkring oss.
Tror huset kommer bli kanonfint när allt blir klart :)
Alla nya intryck gjorde att vovven blev supertrött, så på hemvägen sov hon gott i baksätet (se bilder nedan).

Resten av eftermiddagen blev lugn och vid sjutiden hämtade vi pappa vid flyget (han har spenderat två dagar i Stockholm med jobbet).
Nu har jag och mamma precis sett klart filmen som gick på kanal5. Jisses vad bra den var! Man satt på helspänn hela filmen igenom, en riktigt bra thriller.

Nu ska jag försöka sova, för i morgon blir det Karlshamn igen för att ta en titt på den nyöppnade H&M butiken :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0