Lol ..

Igår var det dags för 1,5 timmes basgruppsträff.
"Han brukar prata lite om fetma" ..
Att jag inte svimmade av skratt! Men försökte göra allting för att inte skratta, men när resten av gruppen gav efter, så hjälpte det inte att bita sig i kinderna längre ..

Okej, ni som inte var där fattar säkert ingenting av det här, men min basgrupp gör det definitivt ;)
Haha!

Igår var jag inställd på att sova själv, men fick en sängkompis ännu en natt.
Om jag inte har helt fel, så har jag sedan i onsdags förra veckan sovit själv EN gång!
Snacka om att jag börjar bli bortskämd =)

Idag har det inte hänt särskilt mycket än så länge. Hämtat systern i Hoby, lagat lunch och nu ska jag förhöra mig själv lite.
Omtentan är på måndag och då ska jag jäkla fixa den!

Hoppas ni får en bra helg =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0