Min tid.

Det har verkligen inte varit någon bra uppdatering här de senaste dagarna, men har haft fullt upp =)
Alex fyllde 20 i torsdags, så då var det kalas på eftermiddagen och sedan träffade jag lite annat folk efter det.
fredagen var det övning inför lördagens modevisning och så sov en kompis här.
Lördagen bestod först av dop, lilla kusinbarnet Tilla skulle döpas =)
Därefter till Hoby för modevisningen. Det gick bra, dock så gjorde regnet att det var otroligt halt på den s k catwalken.
På kvällen var det fest och grillning hos Alex och Adde.  Blev en hel del vin ... 
Igår .. Ja, var med en vän några timmar, gick en runda i Kallinge med systern och Inka. '

Idag var det seminarium 13-15.30. Därefter fikade jag en stund hos mormor.
Nu är jag hemma och försöker få lite plugg gjort, innan hela familjen kommer hem.


Fullt upp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0