Motorbanan i Knutstorp!

Dagen har spenderats på motorbanan i Knutstorp i Skåne.
Jag hade i princip ingen koll på nånting, förutom att vi var dit bjudna av en av pappas "kontakter" och att det skulle vara bilrace.

Men det visade sig att vi skulle ha VIP-pass till bland annat Memphis racings tält/buss.. Så det var en massa mat och fika. Memphis racing är ett av "bilstallen" som var med och tävlade.
Och jisses vad de körde .. En stackare från ett annat stall körde sönder hela fronten på bilen.
Förutom bilar var det även motorcyklar som körde, men självklart tog batteriet på kameran slut så fick inga bilder på det.

Även prins Carl Philip var där, men den här gången körde han inte =)

VIP.


Bilen som fick hela fronten intryckt.


I full gång med racingen!


Innan racingen.


Den här skulle man haft och kört med ..


Innan racingen.


En av bilarna från stallet som vi tillhörde idag =)


Om jag hade tagit en med mig hem så hade de väl inte märkt något? ...


Tältet och lite av bussen =)


Och slutligen en bild på mig. Trodde aldrig att jag skulle behöva använda mössa i maj!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0