Mystery shopper.

Sladden till min kamera är fortfarande spårlöst borta, så en uppdatering om vad som hände i lördags för vänta ett tag till =)

Men igår var det iaf dags för omtentan i humanbiologin. Gick inte så lysande. Men om jag nu kuggade en gång till så får jag ta nya tag till hösten.

Efter skolan skulle jag agera mystery shopper. Det går ut på att man har fått ett uppdrag ( i mitt fall att gå in i två butiker från samma kedja) och låtsas vara intresserad av att köpa något, t ex ett abonnemang.
Efter besöket ska det rapporteras in till det företag som har anlitat en.
Riktigt roligt faktiskt =)

När jag kom hem så ringde jag för första gången till 3 för att klaga på dålig täckning. Jag har haft 3 i kanske 1,5 år och aldrig haft någon täckning här hemma.
Gissa vad som hände?
Han avslutade mitt abonnemang bara så där! Han sa att det skulle ta två dagar innan simkortet blev inaktivt, men redan efter nån timme kunde jag inte ringa med mobilen.
Som tur väl var så var jag på väg in till Karlskrona igen för att fixa ett nytt abonnemang hos telenor.
Så nu har jag äntligen mottagning här hemma + en ny mobil! (min gamla har jag bara haft sen i höstas ..)
Så ger touch en chans till och än så länge går det rätt bra =)

Igår kväll så blev det en träff med Mathilda på Drop kick för att prata en massa strunt.
Kan lugnt säga att kvällen bjöd på en hel del skratt =) 
  Fick även med mig en nattgäst hem.  Tror jag har sovit själv två gånger på två veckor .. Börjar bli lite smått bortskämd tror jag =)

Nu är det dags för skola och examinationsseminarium. Lär nog bli lika roligt som det låter ..


Ber om ursäkt igen för tråkiga inlägg utan bilder!


Kommentarer
Mathilda - en divas självförtroende

Pratade med Christel, rektorn. Allt har löst sig, så glad nu.

2010-05-26 @ 13:27:52
URL: http://dhella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0