Tvättstugan.

Jag har insett att tvättstugan måste vara det största irritationsmomentet när man bor i lägenhet.
Som i morse höll jag på att explodera. Jag hade tvättid 8-12. Kommer ner och kan följa ett spår av tvättmedel på golvet. Lakan "simmar" liksom i den ena tvättmaskinen, i den andra är två fack överfyllda med tvättmedel. Och ni som känner mig vet att mitt morgonhumör är inte det bästa. Och här har jag tvingat mig själv att stiga upp för att tvätta och så är det någon idiot som varken respekterar tider eller regler!
Så jag skrev ett otroligt glatt meddelande på vår tavla och gick sen upp för att sova bort morgonen istället. Dock så bokade jag en ny tid till imorgon. Vågar jag hoppas på att jag får ha min tvättid i fred i morgon??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0