19 september

Idag har jag bara umgåtts med min älsklingsvovve. Blivit en lång runda bort till Brunnsparken och längs ån. Dock så tror Inka att alla älskar henne, så det gäller att man har lite styrka i armarna.
 Hon tror även att så fort någon öppnar dörren till trappuppgången, så är det oss de ska hälsa på. Hon är så söt när hon står vid min dörr och viftar på svansen, sen går hon besviket och lägger sig igen när hon inser att de inte kommer knacka på här =)

Om en timme ungefär kommer familjen hit, då blir de middagslagning + att min spegel som jag köpte på Ikea ska upp på väggen =)

Förresten, ni glömmer väl inte att rösta idag? Sista chansen nu ju! =)



Tiger igår när han ville "hjälpa" mig att plugga ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0