28 september.

Sista dagen. I morgon är det upp till bevis. Vart har de senaste fem veckorna tagit vägen? Jag har pluggat mikro/immun hittills idag, så nu ska jag ta tag i farmakologin igen. Plugga en timme kanske, sedan ska jag laga lunch och sen sitta med näsan i böckerna igen ..
Planer på att köra en stund till Hoby ikväll, hoppas på att det bli av, behöver nog en paus då! =)

Här har ni några låtar som spelas om och om i min spotifylista just nu.

Caroline af Ugglas – Vill kunna säga förlåt
Rasmus Seebach – Engel
Volbeat – Fallen - Edit
Sebastian Krantz – Ta tag i situationen
Everlast – White Trash Beautiful
Stefan Andersson – Catch The Moon
Calle Kristiansson – To Be With You
The Hit Nation – Lady In Red
Oli Brown – No Diggity
Alicia Keys – Doesn't Mean Anything

(klicka så kommer ni till spotify)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0