4 september.

Jag har sovit i Sonekulla i natt. Föräldrarna är i Danmark över dagen, så håller min lilla vovve sällskap.
Igår blev det lite plugg, läste bland annat om blodet bara för skojs skull. Men visst är det konstigt, jag kan en massa om blodet nu, (som jag egentligen inte behöver veta än) men farmakologin fastnar inte alls lika lätt.
Denna stress och press. Men efter dagens plugg så börjar även farmakologin bli lättare, äntligen!

Middag har jag även fixat till systern och mig. Klyftpotatis och ryggbiff. Självklart vitlökssmör till =)
Vovven försökte förtvivlat tigga till sig lite grann, så några potatisbitar och rödvinssås fick hon tillslut.

Nu ska jag snart börja med pluggandet igen, ju mer jag läser och förstår, desto roligare blir det att plugga mera!

Lite bilder från igår och idag.

Fredagsmys med katten, vovven och plugg! Vovven skymtas liiite grann på andra bilden ^^



Hittade fin fina servetter i en låda =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0