Ångrade mig!

Okej, jag ångrade mig.  Hittade plötsligt lite bloggmotivation, så tänkte dela med mig av vad som har hänt de senaste dagarna. Hoby en stund i tisdagskväll för att hälsa på mormors syster och hennes man som var på besök, inte ofta man träffar dem, så får passa på =) Därefter kebab med Tina framför Idol. I onsdags var det som sagt tenta, not fun! Hur arg jag är på den vet ni redan och om ni har missat det, kan ni läsa inlägget här.
Därefter körde jag till Hoby för att lämna bilen, så är billös ett tag, känns lite konstigt!
På kvällen var Tina här (chockerande eller hur?) för var ju dags för det obligatoriska avsnittet av Kungarna av Tylösand!
Idag har jag fikat med Alexandra på Contan och sedan hann vi med en shoppingrunda i Karlskrona, slutade dock bara med två flaskor vin för min del ;) Sedan var det bara hem till den tråkiga tvättiden. Men Tina kom hit och lånade datorn + blev serverad middag, inte illa! Bjöd på nått så sofistikerat som makaroner och köttbullar, haha! =)
   Tvätten är i princip klar nu, håller fortfarande på med städandet. Om ca 30 minuter är det Idol och senare i kväll kommer min "sambo" hit igen.

Hoppas på att jag och min vän har hittat tillbaka till varandra igen.



Kommentarer
S

Hoppas du har det bra:) och att skolan går bra:)

2010-10-01 @ 07:39:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0