Hjärnsläpp.

Jag har märkt att min hjärna inte fixar mer information nu. Till och med ord som affinitet, biotillgänglighet och aerob ställer till problem nu, det är illa .. Men jag ser det som ett tecken på att min kropp tycker att jag ska försöka få några timmars sömn innan mina kunskaper ska sättas på prov. Just nu är jag livrädd för det berömda hjärnsläppet. Det brukar drabba mig på tentor, men en kort paus och lite dricka brukar i normala fall lösa det problemet.

Fy fanken vad skönt det ska bli när tentan är skriven i morgon, oavsett om det har gått bra eller dåligt. Då ska jag ha några pluggfria dagar för att återhämta mig, sedan ta tag i pluggandet igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0