Stolt över mig själv.

Idag har jag nog pluggat i 5-6 timmar, helt underbart! Och läs de två sista orden utan ironi, för det är verkligen helt underbart! Att jag verkligen har orkat göra det, utan att ge upp efter 10 minuter. Jag har haft paus emellan, men jag återgick till pluggandet efter. Nu börjar äntligen mikrobiologin fastna. Just nu ser det lite ljusare ut för att jag ska fixa tentan på onsdag, jag börjar tro på att jag kanske har en liten chans till att klara den =)
Om jag skulle fixa tentan så kommer jag skrika rätt ut av glädje! Det skulle verkligen vara en push i rätt riktning. 
 
Jag var ute på en "powerwalk" för en stund sen, 30 minuter i rask fart. Det känns nästan som en belöning när jag har suttit inne mest hela dagen.
Nu ska jag slå mig ner i soffan för att se första kvalet i Idol, plugga i pauserna! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0