Fredag.

Nu tar jag helg! Det ska bli så otroligt skönt att vara ledig i två dagar. Förutom en stund på morgonen så har det varit en lugn dag på praktiken. Jag fick höra en rätt intressant kommentar idag (jag har hört det förut):
- "Man kommer ju aldrig kunna jobba på en avdelning om man har tatueringar, jag hade aldrig anställt en sån".
Jag tycker den kommentaren säger mer om personen som uttalade sig, än om mig. Fördomar? Ohh yes .. Fy tusan vad många trevliga och kompetenta människor man går miste om, när man har det tankesättet. "Jag är konservativ, det sitter i sen gammalt, bara tattare och såna som har tatueringar". Enligt mig så borde den här personen även vara trångsynt när det gäller annat också då? Om man inte kan förändra sitt tänkande. 
Jag har förresten fått en brukare som är riktigt förtjust i mig (trots mina tatueringar, se där! ..). En annan brukare sa idag till mig att X har en "crush" på dig, haha!

Igår fick jag två kort! De låg ovanför postboxarna, ett från mormor och ett från familjen. Sedan låg där även en paketavi. Så jag tog en liten rast på praktiken idag och gick bort till posten. Detta är vad jag hämtade:

Paket från "family Olsson". Dock så får jag ju inte öppna förren på söndag .. Tänk, att det redan är dags att fylla år igen.


Kommentarer
Britt-Marie

Hej Nilla!

Förstår att du blev nufiken på ett så fint paket. Du

har säkert redan öppnat det!!

Jättegrattis från mig också och ha en riktigt skön

födelsedag.

Kramis från hela Stenungsundsgänget

2011-04-02 @ 14:19:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0