Happy Birthday!

Kan säga att jag var lagom seg när mamma ringde och väckte mig imorse kl 9! Vi kom inte hem förren kl 4 i natt ... Det blev lite födelsedagsfirande. Ilona, Caroline och Simen skulle självklart sjunga för mig på en uteservering! Än så länge har jag bara tagit det lugnt idag, men tycker att man har rätt att göra det på sin födelsedag! ;)

Det här sitter jag och mumsar på just nu. Chokladkex med vit choklad på, mums! Sen kanske de egentligen inte riktar sig till min målgrupp, men vad gör det?! ;)

Trots att jag är i Spanien så fick jag födelsedagskort ändå! =)

Gårdagens klädsel.


Kommentarer
Anonym

Grattis på födelsedagen! Hoppas du har det bra i Spanien...

2011-04-03 @ 20:20:05
Sandra

Det har varit tom utan dig, men ville i alla fall önska dig grattis i efterskott och hoppas du har det bra i Spanien!

2011-04-04 @ 06:02:59
Sandra

2011-04-04 @ 06:03:54
alex

Ja men vad fick du i paketet då? jag har väntat på att få reda på det :)

2011-04-04 @ 10:01:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0