Mentalt hemma.

Nu har jag sovit ut och är här både kroppsligt och mentalt .. Igår kändes det lite som att huvudet och tankarna fortfarande var kvar i Altea. Om en stund ska jag köra till mormor och hälsa på, ikväll blir det lite vin med Alex =) För en gångs skull så var inte flygresan allt för tråkig igår, lyckades få lite powernaps emellanåt. Men det bästa var nog ändå när jag skulle bli hämtad på natten. Jag hade beställt bil från Marianne Tours kl 4. Befann mig utan för CAN en stund innan och efter ett tag tyckte jag att det hördes ett billjud, precis som att de vände och körde tillbaka och parkerade. Så jag började gå lite bortåt och på andra sidan vägen kommer det en spanjor och börjar prata med mig. Jag svarar: "No hablo espanol" och undrar vad det är för äcklig idiot som försöker prata med mig mitt i natten ... Då går han över vägen, mot mig och säger "Marianne tours?". Då var det ju han som var chauffören! När jag tog en närmare titt så insåg jag att det var den snyggaste spanjoren hittills .. Väldigt typiskt att man skulle möta han kl 4 på natten, när man är allt annat än pigg, haha =) Jag var ju så inställd på att det var en norsk chaufför som skulle hämta mig, då företaget är norskt. Så fel kan man ha ibland ...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0