Decemberregn.

Nästan en vecka sen sist, så här kommer en kort uppdatering =) Full fart i skolan med studieuppgifter och projektplanen. Idag ska en studieuppgift redovisas muntligt och på tisdag är det seminarium i statistik. Vår projektplan börjar verkligen ta form! En tjusig tidsplan ska göras och sen bara lite små saker så är den klar! Därefter är det bara att vänta på de kompletteringar som säkert behöver göras.

Förutom skolan så försöker jag hinna med vänner och familj. I söndags gick jag och systern luciatåg i kyrkan, i tisdags träffade jag Tina och fick se hennes nya lägenhet, igår åkte jag på julmarknad i Karlskrona. Jag längtar verkligen till minijullovet mellan jul och nyår! Då ska det sovas ... haha =)

Vädret är verkligen supertrist ute idag också, regn och så lite mer regn. Efter redovisningen idag tänkte jag och Liv ta en fika och så ska jag fixa de sista julklapparna =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0