Done!

Tentan är skriven. Det var en superbra tenta, så om man kuggar har man bara sig själv att skylla. Frågor som symtom på Hepatit B, behandling vid ulcus, omvårdnadsåtgärder vid hjärtsvikt osv. Jag kunde inte allt, men jag hoppas på att det ändå räcker för ett godkänt resultat. Nu är bara frågan vad jag ska ägna resten av dagen åt. Egentligen tänkte jag haft en pluggfri eftermiddag, men skulle lika väl kunna läsa om njursten och UVI, så har jag det klart till på torsdag. Dagens middag får bli kycklingwok, mums!

Denna något spretiga murgröna köpte jag häromdagen med förhoppningen om att den kommer växa neråt och inte ut åt sidorna ... Haha =)

Hm, borde kanske försöka få bort den vita lappen som talar om att hyllan är från Ikea ... ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0