Lucky Star.

Kan nu meddela att jag känner mig fullt frisk! Så var bara något lustigt tredagarsvirus. Jag var i Sölvesborg 9-14 idag. Vilket fint läroplattform de har där! =) Fräscha lokaler, datorer och kaffeautomat, kan knappast bli bättre. Så där spenderade vi en hel del timmar idag. När skolarbetet ansågs klart tog vi oss bort till en Thairestaurang för lite lunch, helt okej mat. Sedan körde jag till Hoby och umgicks med mormor ett tag, kom hem lagom till The big bang theory. Nu ska jag dra fram dammsugan och städa här, innan jag ska plocka fram böckerna igen. Fick en sån motivation när jag såg att flera av dem som är ute på praktik nu har fått ta en massa prover och verkligen verkar trivas. Så jag ska verkligen kämpa under dem här veckorna för att klara tentan och känna mig något förberedd inför min praktik! =)
Jag ska förresten jobba i morgon! Hemtjänsten ringde mig för några timmar sedan, så 7-13 blir det och sen ett kvällspass på måndag. Det ska bli roligt att träffa goa gamlingar igen.


Happy.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0