Tankarna far mot drömmar.

Jag har suttit och skrivit anteckningar på leukemi ikväll, men insåg när klockan passerade nio att ögonen inte riktigt hängde med och tankarna ville inte fokusera på sjukdomar längre. Så ska strax krypa ner under täcket i min härliga säng och läsa lite om endoskopier inför morgondagens föreläsning. Jag ska även luncha med Tina på Subway och det ser jag verkligen framemot! Om man inte har ätit deras baguetter så har man verkligen missat något ^^
Jag har förresten haft ett hemskt sötsug hela dagen, men har lyckats motstå att köra till Maxi ... Hoppas jag klarar mig lika bra i morgon!

Natti =)


Kommentarer
Reneanastasia

I kinda like it. Thanks!

2011-06-27 @ 13:16:37
URL: http://reneanastasia.blogcorporate.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0