Twinkling Pink.

Haft en otroligt lugnt eftermiddag/kväll. Jag har målat naglarna och har numera en väldigt diskret färg, Twinkling Pink. Innan hade jag jaded, grönaktig, lite lite åt det blå hållet. Den färgen syns verkligen, det kan jag lova. Men nu är det som sagt lite ljusrosa, glittrig färg. Mina naglar är så sjukt långa nu igen! Har ju haft superkorta nästan hela hösten och inget nagellack, p ga praktiken. Så får passa på nu innan det är dags för praktik igen =) Tror faktiskt att det snart är dags för sängen, skolan i morgon för lite utvärdering om terminen.


Bild tagen tidigare ikv.


Kommentarer
Erica - Påväg ner!

Hej o tack. :)



Joo det där förbannade sötsuget finns ju alltid där. Det gället ju att hitta alternativ emot det. Men man får heller inte glömma bort att förbjuda sig. Ibland måste man ;) och då är det helt okej.

2011-01-12 @ 11:22:24
URL: http://ericagrimberg.blogg.se/viktbloggen


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0