Skillnad!

Jag sitter just nu med en ansiktsmask, kan knappt röra en muskel i ansiktet .. haha =) Lagade pannbiff innan, de blev riktigt goda den här gången, mums! Ikväll ska jag träffa lilla Havanna för första gången (mammas ena kusinbarn). I morgon är det jobb igen. Korta och effektiva uppdateringar, det får duga så länge!

Se skillnaden på mitt hår! Den första bilden är tagen precis när jag kom ner till Spanien, den andra för någon vecka sedan. Jag har inte färgat håret, utan solen har blekt det.




Kommentarer
peennys

Ta chansen och anmäl dig till veckans blogg!



Vinnaren får ett inlägg ägnat åt sig med motivering om varför den förtjänar att vinna, och även en länk i menyn på min blogg i en vecka.



Ha en bra dag :)

2011-07-20 @ 21:37:17
URL: http://peennys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0