Bye bye Spain.

Jag och Vickan hade inte världens bästa väder de sista dagarna i Spanien. Men vi shoppade, bodde på hotell i Valencia en natt och hade det bra ändå =) Valencia är verkligen stort! Vi åkte med en sån där röd turistbuss, samtidigt som det regnade, åskade och blixtrade, haha! Vi spenderande varenda kväll på Alte Arte, träffade en massa trevliga människor, dansade salsa och jag drack en hel del Mojitos (sin alkohol!). Det var med blandande känslor som jag åkte därifrån i söndags. Jag har ändå bott där i tre månader och lärt känna en hel del härliga människor. Men jag har planer på att åka tillbaka och hälsa på. Men nu är jag hemma och jag har verkligen saknat min lägenhet! Tog tag i tvättberget i morse, träffade Tina och nu är jag i Sonekulla. I morgon har jag en introkväll på jobbet, sedan är det full fart i 9-10 veckor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0