Trevliga dagen.

Den här dagen har varit väldigt trevlig. Efter skolan kom Alex hit tillsammans med sina tre småsyskon för fika. Gabriel och Emanuel roade sig med min dator (och kamera!) och jag insåg rätt fort att mitt hem inte är särskilt barnvänligt ... Alldeles för mkt prylar överallt, haha =) Tuvalie nöjde sig med att sitta i köket, satt till och med i mitt knä utan några protester ^^ Efter fikan så kom Liv hit för att plugga en stund, vi blir nästan grannar i april =) Mina planer inför helgen ändrades även lite idag. Skulle egentligen bara jobba 7-14 i morgon och 7-11 på söndag. Men nu ser det ut så här ist:
Fredag: 7-14, 16-21
Lördag: 7-16
Söndag: 7-11
Så jag ska sätta mig och plugga en stund till, för lär inte bli mycket gjort i helgen.


Den här sötnosen hoppas jag hinna träffa på söndag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0