Z z z z z ...

Igår gick jag och la mig kl 22. Dock så tyckte två killar i 15-årsåldern att det var otroligt roligt att köra fram och tillbaka på sina mopeder i nästan två timmar, mitt på tågstationen. Om jag var irriterad? Det var bara förnamnet ... När klockan var 23.45 brast mitt tålamod och jag ringde till farbror Blå, som körde förbi en sväng. När mopederna väl tystnade, då testade en grupp fulla människor sina stämband i en högljud sång. Så jag kan väl inte säga att jag sov allt för många timmar. Jag hopppas på bättre lycka i natt. Just nu så har jag kycklingfilé i ugnen, mums =) Det blir en lugn och härlig lördagskväll i soffan. I morgon är det endast jobb 7-11!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0