I am number four.

Igår tittade jag på I am number four när jag kom hem. Bara det att efter att jag hade sett filmen kändes lägenheten lite väl mörk och ensam ... Haha =) Så jag gick upp till Alte Arte, drack isthé och steamer. Sara (ägaren) fyllde år, så det bjöds på tårta och där var en hel del folk, supertrevligt! Saras syster var på besök, så pratade en stund med henne. Hon frågade vad jag saknade mest från Sverige. Det första som dök upp i huvudet var min dammsugare .. haha! Lägenheten här känns ju aldrig ren, då vi bara har tillgång till sopkvastar. Men förutom det så saknar jag självklart familj och vänner, min lägenhet, svensk mat! Idag är det praktik 15-22.30 som gäller, sedan är jag ledig i fyra hela dagar. Vi har pratat om att ta tåget till Calpe i helgen och checka stranden där. Idag är det förresten bara 14 dagar tills Vickan kommer hit.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0