Me gusta.

Vilken trevlig kväll det blev igår, lite så där oplanerat. Mötte Caroline och Huyen för att gå till Alte Arte. Där fick det bli en Moijto, väldigt god. Efter det gick vi vidare till en restaurang för lite mer dricka, testade rödvin blandat med citron, supergott! (och jag som inte ens tycker om rött vin ..). Nu hade vi även sällskap av Juan, Ilona och hennes två sysslingar Maria och Viktoria. Efter det gick vi till ännu en bar. Hemma i sängen kl 03.30 ... Lyckades ta mig ur sängen vid halv tolv tiden idag och tog tåget till La Marina för lite shopping. Jag fyndade en jättefin väska, stormtrivs med den! =) Innan jag tog tåget tillbaka, så gick jag inom Donken, mums ^^ Jag har hittat en butik som är totalt livsfarlig för mig. De flesta tjejer har skor eller väskor som sin last. Min är heminredning. I denna butik finns handdukar, kuddar, tallrikar, koppar osv! Heelt underbart ..

Lyckades begränsa mig till två koppar ... Nästa gång blir det två till och möjligtvis en kökshandduk .. Eller en handduk .. Eller kanske tallrikar .. Hm, the problem är att ta hem det!

Min fina väska! Köpte även Escadas sommarparfym, en ny mascara och en tubtopp.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0