Otroligt rolig helg med ett minus.

Nu tänkte jag berätta om min helg. I lördags var det först praktik 15-22.30, därefter åkte vi till Benidorm och "engelska gatan". Det är ett ställe med en massa engelska barer/uteställen, superkul! =) Vi hittade en bar som vi tyckte var riktigt trevlig, bra musik, dansgolv och sittplatser, så att man ändå kunde sitta ner och prata en stund. Men ... deras s k underhållning var ju över det vanliga. Första gången bad personalen oss att lämna dansgolvet och ge plats åt -> En manlig strippa! Han dansade verkligen av sig alla kläder, drog upp tjejer på scen och gjorde både det ena och det andra. Några timmar senare var det dags för det sjukaste jag någonsin har varit med om när jag har varit ute -> Livesex! Ett par gjorde allt möjligt på dansgolvet, medan folk stod runt omkring och tittade på. Detta var väl inte riktigt min typ av underhållning, förundrades mer över att man verkligen ställer upp på sådant, men de ser väl det som ett "vanligt" jobb. Efter några roliga timmar så tog vi en taxi tillbaka till Altea, var hemma kl 06. Kl 12.30 befann vi oss på stranden i Benidorm. Lyckades bränna mig rätt rejält! Tror min mage hade kunnat tjänstgöra som stoppljus ... haha =)
När jag var tillbaka hemma igen och skulle gå bort till CAN för att sitta en stund vid datorn, så skedde helgens tråkigaste. Lyckades stuka vänster fot riktigt rejält. Haltade mig bort till praktiken, en sjukgymnast konstaterade en riktig stukning och jag fick smärtlindring i form av akupunktur. Åtta nålar i foten! Idag fick jag "bedömning" ut av ytterligare en sjukgymnast. Ligamenten i vänster fot (ledbanden) är ordentligt uttänjda, extra mycket p ga stukningen men även sedan tidigare. Normalt tar det 9-12 månader innan det är läkt ... Så när jag kommer hem till Sverige så är det nog verkligen dags att träffa en sjukgymnast och göra upp ett ordentligt träningsprogam för mina stackars fötter.
Igår kväll haltade jag mig upp till en restaurang vid kyrkoplatsen, supergod mat! Deras specialitet är pasta, mums. Nu är jag på praktiken och bara längtar tills jag kan gå hem och vila foten.



Kommentarer
Slaven Tommy

Tips som alternativ till en manlig strippa: http://slaventommy.blogspot.com

2011-05-14 @ 18:50:02
URL: http://slaventommy.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0