Hemtentan ...

Tiden går verkligen fort, är nu inne på min tredje praktikvecka! Igår tog jag en "paus" från vårdcentralen och var i hemsjukvården istället. Idag har jag mest varit på labb. Just nu är det verkligen så otroligt mycket. Både igår och idag har jag ägnat kvällen åt hemtentan. Den ska inte vara inne förren om ca 3 veckor, men jag har både läkemedelsberäkning och en skriftlig tenta att plugga på ... Så gäller att vara ute i god tid. Lägger även en massa energi på att läsa engelska artiklar (underlag till hemtentan), nästa artikel som jag tänkte ge en chans heter "The role of nurses in the prevention and management of obesity". Än så länge har jag lagt tre kvällar på hemtentan, ca 6-7 timmar -> Jag har knappt fått ihop 1000 ord ... Det tar verkligen tid!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0